Toimintakertomus 2016

TOIMINTA

Itä-Helsingin kiekko ry:llä (IHK) oli toimintavuonna 2016 seuraavasti joukkueita; junioreita tammikuusta syyskuuhun yksitoista (11) ja lokakuusta joulukuuhun kymmenen (10) ikäkausijoukkuetta. Lisäksi aikuisten joukkueita oli neljä (4). Seura järjesti tammi-huhtikuussa ja syys- joulukuussa lasten kiekkokoulun, jossa oli mukana yli 70 lasta.

Juniorijoukkueet ovat pelanneet sekä valtakunnallisia että alueen sarjoja. Aikuisjoukkueissa sekä miehet että naiset pelasivat harrastesarjoissa.

Kaikki joukkueet ovat toteuttaneet Suomen jääkiekkoliiton mukaista valmennustoimintaa ja pelanneet harjoitusotteluiden ja sarjojen lisäksi turnauksia kotimaassa ja ulkomailla.

Toiminnan tavoitteena on ollut kehittää liikunnallisia perusvalmiuksia ja positiivisesti ajattelevia pelaajia, jotka käyttäytyvät hyvin sekä kaukalossa, että sen ulkopuolella. Sekä tarjota kaikille pelaajille samanarvoiset lähtökohdat kehittyä urheilijana ja jääkiekkoilijana oman innostuksensa ja edellytystensä puitteissa, että kehittää yksilötasolla henkistä kapasiteettia, taitoja ja fyysistä suorituskykyä.

Toimintakaudella 2016 tavoitteet on saavutettu.

HALLINTO

Johtokunnan jäsenet toimintavuonna 2016 olivat Pekka Hinkkala, Jari Valkeinen, Marko Perkiö ja Juha Nykänen. Hallituksen puheenjohtajana Mika Herranen.

Helsingissä 15.12 2016

Johtokunta